I czego ryczy?

Przeglądam właśnie nowy magazyn dla ojców “Supertata w wielkim mieście”. No bo nie mogłem się oprzeć okładce, która zakomunikowała mi “Ojcem być to naprawdę modne!”.

I znalazłem tam w środku taką reklamę. Może znacie to niezwykłe urządzenie, – ja nie znałem.

“WhyCry Mini jest szybki, efektywny i bardzo prosty w użyciu, jest idealnym wsparciem Waszych macierzyńskich [a to niby magazyn dla ojców, nie? – przyp. WG] instynktów. Włącz urządzenie i połóż WhyCry Mini niedaleko dziecka, w odpowiedniej odległości. Analiza trwa około 10 sekund:

1. Jak tylko WhyCry Mini wyłapie niemowlęcy płacz, przesyła informacje do procesora, który analizuje dane.
2. Procesor porównuje dziecięcy płacz (energia, wysokość dźwięków, częstotliwość) do pięciu uniwersalnych wzorów płaczu (głód, znudzenie, rozdrażnienie, zmęczenie, stres) zidentyfikowanych przez naukowców w procesie badawczym.
3. Gdy informacje zostaną przeanalizowane przez WhyCry Mini, urządzenie wskaże z 95 procentową dokładnością powód płaczu dziecka”.

Zawsze odnoszę się z najwyższym szacunkiem do wszystkiego, co naukowcy zidentyfikowali w procesie badawczym, ale od razu na myśl przychodzi mi to: http://bit.ly/1fnP7zV

Wkrótce spodziewam się na rynku kolejnych urządzeń z serii, np. takich, które po rodzaju miauku rozpoznają, czego chce kot, albo po natężeniu i długości milczenia ustalą, o co został strzelony foch.

Leave a Reply

